De tafeltennisvereniging in Akersloot, TTV Meertreffers, bestaat sinds 1960. Elke dinsdagavond trainen en spelen wij competitie om 20:00 uur in de gymzaal van de Rembrandtschool.

De trainingen staan in het teken van techniek, onderlinge partijtjes en boven al plezier hebben. De leden hebben verschillende niveaus en iedereen kan meedoen.

Zien we u dinsdag avond voor een proeftraining?

Benodigdheden

Zaalschoenen zijn verplicht en mogen geen zwarte zool hebben. Wij hebben een batje voor je indien nodig.

Kosten

De proeftrainingen zijn gratis. Na drie keer kan je lid worden voor € kosten per half jaar (tarief van 2023). Het seizoen loopt van januari tot en met mei en van september tot en met december. Je kan ook halverwege instromen. Dan worden de kosten voor je berekend.

Lid worden

Voordat je lid wordt mag je gratis met ons meetrainen om te kijken of je het leuk vindt. Na drie keer kan je lid worden voor € kosten per half jaar (tarief van 2023). Het seizoen loopt van januari tot en met mei en van september tot en met december. Je kan ook halverwege instromen. Dan worden de kosten voor je berekend.

Spelregels

Tijdens de trainingen leren we je de spelregels. Wil je alvast lezen hoe het moet?

Klik dan hier https://holland-noord.nttb.nl/downloads/